2013 Mart Ayı Gelirleri

Mart ayı benim için çok kârlı oldu. Umarım herkez benim kadar şanslı olmuştur.

StartApp:

Startapp yine kazandırmaya devam etti. Toplam 7,281$ kazandırdı. Gördüğünüz gibi RPMD'ler çok düştü. Önceden en düşük RPMD 10.0$ olurdu. Bu indirmeler 4 ay önce olsaydı en az iki katı kazanacaktım ama canın sağolsun startapp. 7281 $ Nisan sonunda yatmayı bekliyor.



Ayrıca toplam 34 referansın 7'sinden 3,470 $ kazandırdı.



Airpush


Airpush olmazsa olmazlardan. Popüler bir uygulamaya sonradan değil de daha önce koysaydım %25 fazla vericekti. Mart ayı Airpush geliri 9,671 $. Nisan sonunda yatmayı bekliyor.


Yeni bir reklam şirketi


Normal şartlarda bu reklam şirketi gün içinde StartApp ve Airpush kazandığınız toplamından daha fazla veriyor. Ayın ortalarında koyduğum için $8000 doları civarı verdi. Eğer 1 milyonu geçen uygulamaya koysaydım yaklaşık 24.000$ verecekti ki verip vermeyeceği meçhul bir para. Almam gereken 8.000$'ı da alabilirim umarım. Kendileriyle maille iletişim halindeyim ama insan tırsıyor miktar büyük olunca.

Ödeme aldığım zaman bu reklam şirketini duyurucağım.


Toplam


StartApp : 7,281 $
Airpush   : 9,671 $
Diğeri      :8,006 $

Toplamda 24,598 $, paypal kuru ile çarpınca da yaklaşık 43 Bin TL Mart ayı geliri. 

Herkese Bol Kazanç !

45 yorum:

Adsız dedi ki...

Nasıl bu kadar büyük meblağlar kazanabiliyorsunuz ?
Yaptığınız uygulamalar neler link verebilirmisiniz ?

Adsız dedi ki...

Google Play hesaplarınızı paylaşır mısınız. Pazarladığınız uygulamaları görmek istiyorum.

gturedi dedi ki...

en azından uygulamamı yazıyorsunuz oyun mu? onu bari söylerseniz bu öğrenci kardeşlerin de yatırımını bu yolda yapar ;]

Özgür GÜL dedi ki...

uygulama :)

oyun işi daha profesyonellik ve bilgi gerektirir. en azından 3 kişilik bir ekip ile güzel işler çıkarılabilir.

Adsız dedi ki...

3.şirket revmob veya applovin mi? Şimdiden hangisi olduğunu söylerseniz referans linkinizle üye olurum.

Özgür GÜL dedi ki...

Ref meselesi değil hocam inanın güven vermiyor firma.. :)

gturedi dedi ki...

yanıtın için teşekkürler kazançlı :] peki bu rpmd niye düşer bir fikrin var mı?

Özgür GÜL dedi ki...

Türkiye mısır gibi ülkelerin hiti kalitesiz sayılıyor o yüzden. USAden 1000 indirmeye 25-30 alırken ülkemizdeki indirmelere 6-7 dolar alıyoruz.

Mustafa dedi ki...

Hocam kaç uygulaman var tam olarak? Ve sormak istediğim javada kaç yıldır kod yazıyorsunuz? Java'yı öğrendim ama android'de çok kasıyor yazsam da ne yazdığımı anlamıyorum.

Özgür GÜL dedi ki...

2 uygulama var markette, 7-8 aydır android programalamayı öğrenme aşamasındayım.

Mustafa dedi ki...

2 uygulama ile mart ayında 25bin dolar aldın demek, valla tebrik ediyorum. Bende öğrenme aşamasındayım ama ben air ile devam ediyorum, tavsiyelerinizi almak isterim.

Adsız dedi ki...

koyduğunuz uygulamalar +18 applar mi eğer öyleyse silinmemesi için ne yapıyorsunuz? (Benimkiler aynı gün içinde silindi)

gturedi dedi ki...

kazançlı kardeş, admob yerine admob mediation kullanıp 2 tane daha büyük reklam ağını(mmedia, inmobi vs) koysan ve bunların gösterimini %33.3'er paylaştırsan admob'dan aldığın gelir yaklaşık olarak 3'e katlanmaz mı? çünkü örneğin ülkemizde admob günlük en fazla 3 farklı reklam gösteriyor bunun yanına diğer ağlarda kendi reklamlarını göstermesinin ne zararı olabilir? tabii ülke faktörü önemli misal bizim ülkemizde admob dışında reklam koyan yok gibi ama bu mediation bildiğim kadarıyla o ülke için reklam yoksa var olan ağın reklamını otomatikman koyuyor. Bu model sence de mantıklı değil mi? ben uygulamayı düşünüyorum bir sonraki güncellememde tabii ingilizce olan uygulamamda

Özgür GÜL dedi ki...

+18 uygulama değildi kaldiki benim de yetişkin sayılabilecek uygulama onaylanmamıştı, bir daha deneedim o tarz appları.

gökhan, admobla alakam yok en son hesaplarda yüklü para verken kapatılmıştı 4-5 ay önce , gerçi haklılık payları vardı ama bir daha kullanmadım.

admob mediation hakkında detyalı bilgim yok ama herkesin kullanamadığını biliyorum ? yanlışsam düzelt, saygılar.

erdal dedi ki...

hocam bu iş +18 değilse, 7 aydır bu işin içinde olduğunuzu söylüyorsunuz.tahmin ediyorum çok profesyonel bir uygulama değil.fake app mı yapıyorsunuz.gerçekten merak ediyoruz.hangi kategori uygulamalar hangi dilde,bari biraz tüyo verin.

Mete dedi ki...

merhaba, şuan mayıs ayı bitti acaba kazançlar ne zaman yatacak. hangi günler arasında yatıyor genel olarak ?

Unknown dedi ki...

Hocam takildiginiz forumlar falan varmi kendimizi gelistirmek icin bide android diye bir kitap var piyasada onu okuyacagim sizinde bu yolda tavsiyeleriniz olursa sevinirim

Unknown dedi ki...

Hocam ben yeni basliyorum android developer olarak kitaplar pdfler okuyorum arastiyorum sizin piyasada tavsiye edwceginiz kaynaklar var mi forum siteleri vs yardimci olursaniz cok sevinirim

Adsız dedi ki...

Özgür bey size iki tane soru sormak istiyorum. Yardımcı olabilirseniz sevinirim.

1. Bende uygulamalarımda Startapp kullanıyorum. Ana ekrana kısayol ekleme+tarayıcı başlangıç sayfası ekliyor. Sizin Startapp geliri için buna ek olarak kullandığınız ek özellik var mıdır?

2. Uygulamalarımda Admob olarak ekranın altında küçük bir alanda banner reklam kullanıyorum. Siz de aynı şekilde mi kullanıyorsunuz?

Cevaplarsanız sevinirim.

Hepter dedi ki...

Nasıl bir uygulama yaparsak hit alabiliriz ipucu verseniz biraz

Hakan dedi ki...

Merhaba,

Asagidaki arkadas da benzer seyler paylasiyor. Orayi da takip ediyorum, size de faydali olabilir.

www.nasilkazandim.com

Özgür GÜL dedi ki...

@Adsız

1.sorunuzun cevabı olarak; startappta kullandığım ek bir özellik yok.
2. ise evet ben de öyle kullanıyordum.

@hepter terhep

bunu en iyi siz bilebilirsiniz :)

Android Games dedi ki...

Özgür bey merhaba . Bu ay yapmıs oldugum *** adlı oyunumu yayınlama aşamasındayım gördügüm kadarıyla park etme oyunları çok tutuluyopr vede 100 bin indirmeye çok kolay ulasıyor .Benim oyunumun grafikler mükkemmel . kasma yok . 60 bölümlü .şimdi ben bu oyundan 1 . ay 150 binlik bir indirme aldım diyelim .Bana ne kadarlık bir para düser bü 150 bininde 100 bin türk 50 bin yabancı olsun.( startapp ile )

Şimdiden bol kazançlar özgür hocam :)

Unknown dedi ki...

Hocam Allah kaazancınızı artırsında bu startapp reklam ekleme isi biraz sıkıntılı ben yapamıyorum nasıl yaparız ? Bi yardımcı olabilir misniz ?

Unknown dedi ki...

Hocam bol kazançlar dilerim de bu startapp den ben reklam ekleyemiyorum biraz daha ayrıntılı anlatabilir misiniz ?

Özgür GÜL dedi ki...

park etme oyunları oldukça hızlı çıkıyor, oyunun dediğin gibiyse 1milyonu geçmemen için bir sebep göremiyorum.

kullandığın reklama göre ve değişir yada in-app satış modeli de kullanabilirsin.

kafadan rakam vermek doğru olmaz ama hedefin abd gibi zengin ülkeler olsun, reklam olarak da başta sadece admob ile başlamanı tavsiye ederim. gidişata göre ekleme çıkarma yaparsın.

Adsız dedi ki...

Neden uygulama adını paylaşmıyorsun. PAYLAŞMAMAN İÇİN BİR SEBEP Mİ VAR. Hile gibifalan.. teşekkürler..

Unknown dedi ki...

ben adobe flash cs6 da program yazdım fakat reklamı nasıl ekleyeceğimi bilmşyorum. bana yardımcı olur musun?

Unknown dedi ki...

ben adobe flash cs6 da android için program yazdım fakat reklamı nasıl ekleyeceğimi bilmiyorum. bana yardımcı olabilir misin ?

Unknown dedi ki...

Hocam ben bu işe yeni başlıyorum şimdiden dersleri dinleyerek denemelerime başladım Eclipse ile güzel kazançlı uygulamalar yapabilirmiyim Sizin kazançlarınızı gördükten sonra daha çok heveslendim sizin hangi alanda uygulama yaptığınızı rica etsem çok iyi olur gerçekten

Android Yazılım Geliştirme dedi ki...

özgür bey harika. kazancınız bol olsun.

ferforje dedi ki...

başarılar admin.. darısı başımıza

Eray13 dedi ki...

Özgür bey merhaba , şuanda oyunum yapım aşamasında ve güzel olacağa benziyor herneyse oyunumda iki adet reklam şirketi kullanabilirmiyim startapp ile admob aynı anda kullanılabilir mi ? sonuçta startapp sadece kısayol ve bookmark a birşey ekliyor , admob direk oyun içine bu mümkünmüdür acaba ?

Özgür GÜL dedi ki...

merhaba Eray Bey

tabiki kullanabilirsiniz ama oyunun gidşatına göre bir admon ile başlayın sonra karar verirsiniz, sonuçta ilk günden binlerce folar kaybınız olmayacak yan oyun popüler olursa ki umarım olur, o sıralarda eklersiniz. başarılar dilerim.

bu arada teşekkürler arkadaşlar.

ByZeqTa dedi ki...

Merhabalar arkadaşlar sayfaları dolaştım inceledim ama biraz uzak olduğum için pek anlamadım. Gördüğüme göre buranın yetkilisi ve en iyi para kazanan kişi Özgür GÜL . Size ulaşabilceğim bir mail adresi veya herhangi bir iletişim cihazı var mı eğer cevap verirseniz çok memnun kalıcam şimdiden teşekkür ederim Kolay gelsin.

Mail Adresim : ozkan.05.zeqta@gmail.com - Mail atsanız da olur.

Unknown dedi ki...

merhaba özgür hocam.acaba uygulamanızdan birinin linkini verebilirimisiniz. bize yardımcı oluruz.değilmi arkadaşlar...

abdullah dedi ki...

Hocam halen daha 8.006$'lık ödemeyi yapması gereken "Diğeri" diye belirttiğiniz reklam şirketi ödemenizi yapmadı mı acaba?Merak ediyorum.Ne zaman açıklarsınız?

Abdullah dedi ki...

Öncelikle emeğinizin karşılığını Allah'ın izniyle kat kat aldığınız için Hocam sizi kutlarım.Merak ettiğim konu şu ki henüz daha adını vermediğiniz, yani 8.006$'lık ödemeyi yapan reklam şirketinin adını hala duyurmadınız..Lütfen bir an önce duyurun Hocam!...

Bir de sormak istediğim bir sorum var,yanıtlarsanız sevinirim(Eğer AdMob ile ilgili bilginiz varsa);
-AdMob yani Google,Free olarak yayınladığımız bir uygulamaya yerleştirdiğimiz reklamın gelirini Türkiye'ye veriyormu.Yoksa yurtdışında banka hesabımız olmalı mı?

Şimdiden teşekkürler...

Özgür GÜL dedi ki...

Merhaba hocam dediğiniz reklam şirketinden bahsettim blogda.

Bu arada admob hakkında pek bilgim yok fakat vergiyi ülkemizdeki mükellef kişi "hizmet-ihracı" altında %0 olarak kendisi kesiyor.

Adsız dedi ki...

1 milyon indirilmiş uygulamayı 1 dolara satmış olsaydınız sizce kaç defa indirilirdi(veya satın alınırdı)? (paralı veya reklamlı uygulmalar arasında bir araştırma yapmışınızdır.)

Özgür GÜL dedi ki...

Güzel soru :) herhalde en fazla 1k indirme falan alırdı. Ücretsiz koymak her zaman daha iyi.

Unknown dedi ki...

O kadar para kazanilacagini sanmiyorum. Bence sizi kekliyor ozGur arkadasimiZ...

Adsız dedi ki...

Size mobil uygulamaya reklam almak ile ilgili sormak istediğim sorular var acaba size ulaşabileceğim bir mail adresiniz var mı blogunuz pek aktif gözükmediği için ve özel mesaj atamadığım için bu yolu kullanmak zorunda kaldım teşekkürler.

Özgür GÜL dedi ki...

winkan.32 @ gmail adresinden bana ulasabilirsiniz.

Unknown dedi ki...

ee sene 2013 ler işte ozamanlar developere saygı vardı değer vardı uygulamalar düzgün kodlanmış işe yarar bir şey ise indiriliyordu şimdi play market bildiğiniz çöp google cart curt banlıyor çok dandik bir uygulama 1 milyon indirme alırken. çok işlevsel bir uygulamanız görünmeden kayboluyor.