StartApp yeni SDK

Merhaba arkadaşlar, startapp yeni SDK'sını duyurdu, baştan aşağı yenilendi denilebilir.

Yenilikler:
-Uygulama içi "slider" reklam modeli eklendi
Test ettim gayet başarılı gözüküyor, oranlar: 
8$ / 1000 downloads U.S (0.008$/download)
1.2$ / 1000 downloads non U.S (0.0012$ / download)
-Referans programı artık 5000$'a kadar kazandırıyor.
Fakat 5000'e ulaşmak hiç de kolay değil.
-Uygulamarımızı daha hızlı günceleyebilmek için SDK converter eklendi.
Projeleri el ile güncellemek daha mantıklı geldi çünkü verdikleri EXE ile yapmaya çalıştım fakat başarılı olamadı.
-Post Call Manager (beta) eklendi.
Arama bittikten sonra ekrana bir kaç faydalı buton, search satırı ve de banner reklam ekliyor.
-Returning User' dan kazanılan miktarlar artık kazanılmayacak.
 Sadece EULA'yı kabul eden kullanıcı başına para ödenecek.

Beklenen SDK'nın özellikleri bu şekilde.

7 yorum:

Adsız dedi ki...

Şimdi 1000 sözleşme kabul etmeye 0.8 dolar mı verecek ?

Unknown dedi ki...

startapp sitesinde sdk dosyasıyla inen entegre anlatımını beceremedim daha açık ve kolay bir anlatım var mı bildiğiniz?

Özgür GÜL dedi ki...

bu link işinize yarayacaktır :
http://www.programlamadefteri.com/forum/showthread.php?tid=1886

Murad dedi ki...

Hocam,Yeni sdk kurulumunda bazi sorunlarla karshilashtim,oncelikle automatic banneri xml dosyasina ekledigimde anlamadigim bir hata aliyorum.
En onemli olan konu ise USA-dan olmayan developerler icin yeni sdk oncekinden 10 defa az kazandiriyor.Bu durum yine startapp-i iyi kazandiran yapiyor mu ?

Özgür GÜL dedi ki...

Startapp'ın yeni kazanç tablosu pek iç açıcı sayılmaz o yüzden artık startapp önermem.

Adsız dedi ki...

bu blogun sahibi hocam sizinle nasıl iletişime geçebilirim?

Özgür GÜL dedi ki...

bana rozgurgul @ yandex .com dan ulaşabilirsin.