2013 Eylül Ayı Gelirleri - Appnext/mobileCore

Eylül ayında uygulamalarıma appnext + mobilecore kullanarak güzel rakamlar elde ettim. Az biraz da widdit+startapp entegre etmiştim ama onlara değinecek kadar çok miktar kazandırmadılar.

Uygulamaların ikisi hariç diğerlerinin hepsi eğlence kategorisinde, kazancın %90'ı da bu kategoriye ait.

Appnext : 
Appnext'ten 0.71$ ecpm ile birlikte 1,843$ kazanmışım.
Uygulamalarım (geçen haftaki gün)gün içinde appnext serverlarına çok yüklendiği için bir o kadar miktarı kazanamadım, gösterim ve kazançları saymadı. Ben ne kadar böyle desem de onlar inanmıyor :) Buna da şükür tabiki. Appnext'ten Meral Hanım çok ilgili, her soruna çözüm buluyor. Burdan teşekkürlerimi iletirim.

mobileCore :
mobileCore ise 9,50$ eCpm ile 28,5k dolar kazandırmış. Bunla birlikte de mart ayındaki rekorumu geçmiş oldum. Ama reklamverenlerden ödemeyi ekim sonu alacakları için kalan 26k$ kadar ödememi inşallah ay sonunda almış olacağım.


Toplam (30.345,75 $ ) eylül ay kazancı.

Herkese bol kazançlar.

21 yorum:

Unknown dedi ki...

merhaba hocam. benim yaklaşık 22 tne uygulamam var.Uygulamalarımda admob ve tapcontext reklam ağlarını kullanıyorum.admobdan günlü ortalama 20 $ tapcontextten ise günlük ortalama 90 $ alıyorum. tapcontextin geçen ayki ödemleri başarıyla aldım. ama admobda 652$ olmasına rağmen bu parayı alamıyorum. Yeni admoba geçtim.Admoba yazdığımız ev adresine postayla bi PIN göndereceklermiş.ama 2 hafta oldu PIN falan gelmedi. sizce ne yapmalıyım...

Özgür GÜL dedi ki...

merhaba

admob'u zaten hiç anlamam, yeni versiyona geçtikten sonra ise hiç bakmadım :)
pin'i beklemekten başka çare yok gibi ama pin mektubu kaybolmuş vs olabilir tekrar isteme gibi bir durum varsa isteyin derim.

Unknown dedi ki...

Cevapladığınız için teşekkürler...
bir sprum daha olacaktı. burda paylaştığınız bilgilere göre 56000 TL kazanmışsınız.bu para şuan sizin elinize geçmiş durumdamı yoksa daha yatacakmı ?

Özgür GÜL dedi ki...

Bir kısmı paypal hesabıma yattı, 20k'sı bu ay sonunda elime geçecek.

muhendislik_kitaplari dedi ki...

ben mobilecore kullandım ecpm 0.1 bile olmadı sizin uygulamalar abd denmi indiriliyor ?

Adsız dedi ki...

ben mobilecore kullandım ecpm 0.1 bile olmadı sizin uygulamalar abd denmi indiriliyor ?

Özgür GÜL dedi ki...

çoğunlukla ABD ve İngilteren indirilmişler.

asfasdasdsa dedi ki...

Merhaba hocam.Bende para ile bir uygulama yazdırdım..Kendi sitemden ufak bir reklam çıktım. günlük 100 yükleme geliyor fakat oran %50

yani 200 kişi yüklüyorsa 100 kişi kaldırıyor.sizde bu oran nasıl ? daha önce hiç tecrübem olmadığı için bilemiyorum. birde appm mp3 indirme app si . sizce 1 milyon yüklemeye ulaştığı zaman günlük ortalama ne kadar yapabilir. teşekkürler

asfasdasdsa dedi ki...

hocam merhaba. bir app yaptırdım. mp3 indirme app si. yayımladım.. günlük 100 yükleme geliyor ve bunun 50 si siliyor. oran sizce normalmi yoksa anormalmi.. birde bir milyon yüklemeye ulaştığı zaman sizce ortalama ne kadar kazanır. saygılar sevgiler..

Özgür GÜL dedi ki...

merhaba

kaldırma oranı %50 ise hiç de kötü değil tam tersi çok iyi. uygulamanın faydalı bir araç olduğunu gösterir, mesela benim uygulamalarım genelde eğlence olduğu için 100 kullanıcıdan 75i indirip aynı gün içinde siliyor.

şöyle diyeyim 1m yüklendiği zaman değil de "1m yüklenene kadar" ki zamanda güzel kazançlar elde edebilirsiniz. içindeki reklamın türünü veya hangi şirket olduğunu bilmiyorum ama en az 4 haneli rakamlar kazanırsınız.

startapp'ın eski oranları geçerli olsaydı 15-16 bin TL kazanırdınız :)

eğer analytics gibi bir araçla bi kaç gün , uygulamayı(günlük impression'u, uygulamada bulunma süresini vs.) incelerseniz daha net fikirler elde edersiniz.

asfasdasdsa dedi ki...

çok teşekkür ederim bu faydalı cevap için :). çok beğendiğim bir flash oyun var.O oyunun aynısını android için yaptırtıyorum.Tutacağından eminim.Fakat sizce bu app lerin kullşanıcı sayısını arttırmak için özel bir işlem varmı.Oyun için , program için ...


Mesela benim şu andaki uygulamam mp3 indirme uygulaması olduğu için , büyük mp3 indirme sitelerine bakıyorum , örneğin x.com reklam firmasını kullanıyorlar .. bende x.com a gidip diyorum ki " reklam vermek istiyorum". Bu yol başarıyı getirirmi sizce. Önerileriniz nelerdir.teşekkürler

asfasdasdsa dedi ki...

yani bir milyon yükleninceye kadar 15.000 tl kazanç çok değilmiş :) ama bu bir m user ın yarısı app yi kullanırsa açarlarsa her ay bu 15 bin tl tekrar eder mi diyorsunuz.yani siz bu 53 bin tl lik gelire toplamda kaç yükleme ile ulaştınız

Özgür GÜL dedi ki...

dediğini tam anlamamakla beraber reklam vermek istediğini anladıysam :

mobil uygulamalara reklam vermek elbet başarıyı getirir, ne demişler para parayı çeker.. ama bütçe ne kadar yüksek olursa başarı o kadar hızlı yakalanır ve asıl o zaman hedefe ulaşılır. uygulama olabildiğince çok ülkede, kategorisinde 1 kaç hafta ilk 5'e oturduğunda zaten harcamayı fazlası ile amorti edersin.(appbrain deneyebilirsin.)

google play'de başarıyı yakalamanın bir sırrı yokki, en önemli etken şans. kimi şirketler kaç ay uğraşıp oyun yapar piyasaya sürer ama elde var sıfır, kimisi "fart sound" app yaparak 10milyonlarca indirmeye ulaşır.

asfasdasdsa dedi ki...

Cevabın için çok teşekkür ederim.

tolgahan dedi ki...

Mobilecore platformunu markete yeni koyduğum bir uygulama üzerinde denedim. Yükleyeli 3-4 gün oldu, şuan günde 100+ download alıyor ve bu sayı giderek artıyor. Henüz sağlıklı bir değerlendirme yapmak için erken olabilir ama sizin ecpm değerinizle arada büyük fark var. Bende ecpm 0.14$ ve install başına 0.06$ vermişler. Kullanmadan önce install başına ödeme yaptıklarını fark etmemiştim. Şimdi bunun farkında olarak her ne kadar tıklanma ve install sayılarınızı bilmesem de (install sayısını bilmek zaten anladığım kadarıyla mümkün değil) sizin değerleriniz çok ütopik geldi. Siz hangi tip reklamları kullanıyorsunuz? Interstitial mı, slider mı, yoksa her ikisi mi?
Bu arada install başına derken uygulamanın kendisi değil offerwallda yer alan uygulamaların yüklenmesini kastediyorum. Net olmayan bir ifade olmuş okuyup da kafası karışan olmasın diye açıklamak istedim.

Unknown dedi ki...

Merhabalar Hocam, bu kazandığınız paranın vergisini veriyormusunuz gelir vergisi ile ilgili bilginlendirme yaparsanız sevinirim

Adsız dedi ki...

Merhaba benim bir sitem var neredese gunluk 40-50 bin kisi ziyaret ediyor sitemde windows programlarin cracklerini koymusum simdi ise android e girmek istiyorum yani her koydugum program neredese 25000 kere indiriliyo . eger apklarda boyle olursa ben ne kadar kazanirim ve de ben apknin her acilisinda bana para vermesini istiyorum ve bundan baska benireklam firmalari blok edermi

Özgür GÜL dedi ki...

Geç cevap için kusra bakmayın. Bence sitenizin hiti gayet iyi. Ben olsam mobile bulaşmadan pc sektöründe devam ederdim.

Unknown dedi ki...

merhabalar admob ile reklam ekledim uygulamamı google appstore koydum 2 gün sonra gösterim sayısı 2500'ü geçti fakat son iki gündür kazanç 0 gösteriyor 2 gündür hesabıma tek kuruş geçmedi neden olabilir banlanmışmıyımdır? teşekkürler.

Unknown dedi ki...

Hocam ya ben mobilCore eklemek istiyorum ama bi türlü başaramadım. Oyunumu unity3d kullanarak yaptım. Sdk entegre etmek için eclipse indirdim ama oyunumu eclipse e atamafım. MonilCore un sitesinde unity plugin diye bişi buldum fakat nasıl yapılacağını anlamadım lütfen yardım edin

Unknown dedi ki...

Unity ile yaptigim oyunumu eclipse e atamadim unity plugini de kuramadim admob eklemistim ama bi hafta olmadan 30 gunluk ban yedim mobilecore eklemek istiyorum yardumcu olur musunuz
Bi de mobilecore gosterim basina mi para veriyo